Den här sidan använder Javascript för vissa funktioner. Om du vill att alla funktioner ska fungera korrekt behöver du tillåta javascript.

Underhåll hos BankID-leverantör

Från klockan 21.00 lördagen den 21 maj utför vår leverantör av BankID underhållsarbete på tjänsten. Arbetet beräknas vara klart klockan 6.00 på söndag morgon och du kan inte att logga in i våra e-tjänster under tiden.

Publicerad: 12 oktober 2020

Har du problem att logga in på e-tjänsten?

Om du använder någon av Apples produkter kan du just nu ha problem med inloggning och signering i våra e-tjänster.

Du som använder en Iphone eller Ipad kan få problem när du ska logga in på Mina sidor, Mitt medlemskap eller om du ska bli medlem. Det gäller dig som har version 12 eller tidigare av operativsystemet IOS. Du behöver uppdatera till version 13 om det är möjligt på din enhet, eller använda en annan enhet för att kunna logga in på e-tjänsten.

Surfar du med webbläsaren Safari?

Om du surfar med Safari kan du bara signera  5 gånger i samma session. Detta är en säkerhetsåtgärd i Apples operativsystem.

Om du har inställningen Spåra inte mellan webbplatser kan du inte signera alls. Då behöver du ändra i inställningarna för Safari:

  1. Gå  in i Inställningar
  2. Klicka på Safari
  3. Under rubriken Integritet och säkerhet avmarkerar du valet "Spåra inte mellan webbplatser".
  4. Starta om webbläsaren.

Du kan också byta till en annan webbläsare.