Du är här: Hem / Aktuellt / Problem att signera med Iphone och Ipad på Mina sidor Lyssna

Problem att signera med Iphone och Ipad på Mina sidor

Publicerad den 25 september 2017

I den nya uppgraderingen till iPhone och iPad, IOS 11, får man felmeddelandet "Sidan du försöker nå finns inte" tredje gången man använder sitt BankID för att logga in eller signera något. Det hjälper inte att logga ut och in igen.

Felet uppstår även när man använder BankID för att logga in på Försäkringskassan och Skatteverket..

Tills vidare råder vi våra medlemmar som ännu inte uppgraderat till IOS 11 att avvakta med det.

Om du redan har uppgraderat och får felmeddelandet kan du gå in på Mina sidor på en dator och använda ditt mobila BankID på telefonen för att logga in och signera - det fungerar.

Du kan också pröva att använda en annan webbläsare på din Iphone eller Ipad. Sök efter webbläsare i App store och ladda ner Google Chrome.

Gå till nyhetsarkivet
Hjälpte den här sidan dig?Den här sidan hjälpte mig inte Lämna synpunkt